ETIQUETES

àfrica agenda anglés animals aniversari arranjament atenció a la diversitat audició audio audioconte autoavaluació autumn avaluació Bach bandes sonores barroc bebes Beethoven bingo Bizet boomwhackers cal·ligrames musicals cançó cançoner carnestoltes cartells castellà classicisme clau de sol comiat compassos compositor contes musicals corda Dàmaris Gelabert Dani Miquel danses didàctica direccionalitat dolçaina Dvorak endevinalles Enescu entrades entrevista estacions expressió corporal figures fitxa audició flauta full de seguiment Gershwin gots graduació Haendel halloween història de la música imatges musicals infantil instrumentació instruments instruments reciclats ioga jazz JCLIC jocs jocs musicals karaoke llenguatge musical llibres mandala musical manualitats musicals mapa conceptual mestres mètode Bapne mètodes Mozart música tradicional musical flashcards musicograma musicogrames musicoteràpia nadal notes òpera Orff Pachelbel partitura pàsqua pau pentagrames percussió percussió corporal pinterest pirates pissarra de pentagrames plaques poemes Poemúsica portades posicions premi primària primer cicle programació projecte puzzle qualitats del so quiz musical recursos relaxació Rimski-Korsakov rock Saint Saëns salsa Samarucs Sant Jordi secundària signes de prolongació signes de repetició silencis so sons sopa de lletres tardor teoria trivial musical twister musical Txaikowsky unitat didàctica v Verdi video videos vídeos visi Vivaldi vocabulari musical Wagner web Willems WIX

ELS CONJUNTS INSTRUMENTALS/LOS CONJUNTOS INSTRUMENTALES

Hola! Amb els alumnes de 3r cicle estic estudiant els conjunts instrumentals. Per a repassar-los d'una forma més divertida, he fet una sopa de lletres. La podeu trobar en valencià i en castellà.




JUGUEM AMB EL RITME : EL RELOJ SINCOPADO (LEROY ANDERSON)

Bon dia!!! Estava buscant una audició per a treballar el ritme tant en infantil com en primària... i vaig trobar "EL RELOJ SINCOPADO", de Leroy Anderson,  a la web de Musicaeduca.

Com l'he treballat?
1r. Mirem el vídeo i escoltem la peça (molt atents al rellotge).
2n. Repartim instruments de xicoteta percussió: claus, caixes xineses i triangles. Els expliquem que quan sona el tic-tac del rellotge l'han d'acompanyar amb els instruments. Quan sona el despertador... tots junts ben ràpid!!
3r. Fem l'audició amb els instruments (2 vegades).
4t. Per a primària, fem la fitxa de l'audició. A infantil, un dibuix.

           

MEDALLA DE SÓC MÚSIC!/¡SOY MÚSICO!

Hola mestres!!! Estava preparant una activitat per a infantil... i se'm va ocòrrer fer-los una medalla de SÓC MÚSIC! No sabeu el que els ha agradat la sorpresa!
Ací vos deixe el model:

CASTELLÀ
VALENCIÀ





EL MÈTODE BAPNE

Fa uns mesos vaig fer un curs amb Javier Romero, creador del mètode Bapne, on explica cóm treballar  la percussió corporal a l'aula.

A classe amb els alumnes de 2n i 3r cicle estic treballant els ritmes de rock i funky.

                        

                        

MARAQUES RECICLADES

Hola mestres! Ja arribant a les 70.000 visites... Que be!!!
La primera entrada de març: unes maraques reciclades.
Els xiquets van portar a classe unes botelles menudes buides, arròs i llegums per a omplir-la. A classe teniem bosses de disfressa  i gomets de colors
Amb un poc de paciència i imaginació... Van eixir unes maraques molt gracioses. Ací teniu una foto!